Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Συλλογή καλοκαιρινών προϊόντων 2013 (μέρος α')


Το καλοκαίρι όπως επιβάλλει και η εποχή  μ'αρέσει να αγοράζω ξεχωριστά καλλυντικά για να καλύψω τις ανάγκες μου.
Μερικά από αυτά τα αγόρασα πέρσι και τα υπόλοιπα φέτος, τα περισσότερα από το ebay.uk και τα υπόλοιπα από το φαρμακείο. Συνολικά δεν πλήρωσα πάνω από 60 ευρώ γιατί συνήθως έχω περιορισμένο budget και δεν μ' αρέσει να ξοδεύω πάρα πολλά σε προϊόντα που χρησιμοποιούνται μόνο για μια  σεζόν.

Πιο κάτω παραθέτω την γνώμη μου για κάθε καλλυντικό ξεχωριστά μαζί με φώτο και μερικά δείγματα.

1.) L'oreal solar sublime hair spray. Το προϊόν αυτό δεν είναι λακ για κράτημα αλλά είναι σχεδιασμένο για προστασία των μαλλιών από την φθορά του ήλιου (σύμφωνα με την περιγραφή).
Το spray αυτό το πήρα από το ebay και κοστίζει περίπου 12 ευρώ μαζί με τα ταχυδρομικά.

Για να είμαι ειλικρινής το έχω ήδη χρησιμοποιήσει αρκετές φορές δεν είδα κάποιο αποτέλεσμα ως προς τη  υγεία της τρίχας. Η τρίχα μου εξακολουθεί να είναι ξηρή και σπασμένη  στις άκρες παρά το γεγονός ότι έχω χρησιμοποιήσει το μισό μπουκαλάκι. Συνεπώς, δεν πρόκειται να το ξαναπάρω γιατί δεν μου προσφέρει κάτι.

Γενική βαθμολογία: 2/5

2.) Bronze Ambition Fake-don't bake self tanner.  Επειδή δεν έχω πολύ ελευθερό χρόνο να πηγαίνω παραλία και να κάνω ηλιοθεραπεία και επίσης λόγω πολύ ευαίσθητου δέρματος αποφάσισα να καταφύγω στην λύση του self tanner όχι για να μαυρίσω  τελείως αλλά για να μην φαίνομαι τόσο άσπρη καλοκαιριάτικα.
Το fake don't bake δεν είναι το πρώτο προϊόν αυτομαυρίσματος που δοκίμασα.αλλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα (όπως αυτό της clarins που ακόμα κλαίω τα 20 ευρώ που σπατάλησα γιατί ήταν τελείως χάλια) είναι πολύ πιο φθηνό και αποτελεσματικό.
 Η αλήθεια είναι ότι κανένα self tanner δεν είναι τέλειο αλλά αυτό είναι πολύ κοντά. Το μάυρισμα που προσφέρει είναι σταδιακό και φαίνεται 90% φυσικό χωρίς να αφήνει έντονους πορτοκαλί λεκέδες στο δέρμα (κατακρίβεια έχω προσέξει μια φορά που δεν το άπλωσα πολύ ομοιόμορφα μια πολύ ελαφριά δυχρωμία σε μικρά σημεία αλλά και πάλι δεν ήταν εμφανές). Επίσης είναι ίσως το μοναδικό self tanner που δοκίμασα που δεν έχει αυτή την περιέργη χημική μυρωδία που αφήνουν στο δέρμα τα περισσότερα self tanner.
Γενικά για τα λεφτά του (κοστίζει γύρω στα 5 ευρώ και κάτι το ένα) είμαι πολύ ευχαριστημένη και μάλλον θα το πάρω και την επόμενη σεζόν.

Γενική βαθμολογία: 4.5/5

3. L'oreal Solar Expertise sun block με δείκτη προστασίας 30.   To αντηλιακό αυτό δεν το αγόρασα προσωπικά αλλά το έχω χρησιμοποιήσει 2-3 φορές πριν βγώ έξω στον ήλιο.
Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιαστικά γιατί είναι το typical αντηλιακό με μέτριο δείκτη προστασίας που αφήνει εμφανή άσπρα κατάλοιπα στο δέρμα.  Τα oil free αντηλιακά σε μορφή spray για μένα είναι πολύ καλύτερα γιατί απορροφόνται αμέσως από το δέρμα και δεν αφήνουν αυτά τα άσπρα αντιαισθητικά σημάδια, οπότε δεν θα το ξανααγόραζα.

4.) Κaraja waterproof blush. To ρουζ αυτό το παρήγειλα από την αισθητικό μου και παρόλο που είναι ακριβούτσικο (γύρω στα 20 ευρώ)  αξίζει και με το παράπανω τα λεφτά του.
Το  προϊόν αυτό είναι 3 σε 1: αδιάβροχο ρουζ, highlighter και μπρόνζερ μαζί το οποίο το καθιστά ιδανικό για το ζεστό ηλιοκαμένο λουκ.
Τα χρώματα διαγράφουν πολύ καλά στo δέρμα (δες swatches και πιο κάτω)  και γενικά απλώνεται έυκολα στα σημεία που θέλω. Επίσης μου αρέσει που δεν έχει πολύ γκλίττερ αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι και τελείως ματ ή φλατ.
Γενικά είναι πολύ καλό ρουζ για το καλοκαίρι αν και θα αφερέσω μίσο πόντο γιατί το ένα χρώμα (σκούρο κοκκινωπό ροζ) είναι πολύ έντονο για τα γούστα μου.

Γενική βαθμολογία: 4.5/5


5.) Bourjois glamour max volume mascara waterproof.  Αυτή η μάσκαρα είναι διάθεσιμη σε όλα τα stand της bourjois εδώ και 3 χρόνια και κοστίζει γύρω στα 11-12 ευρώ.
Την έχω πάρει πολύ πιο πριν την καλοκαιρινή σεζόν και ακόμα την χρησιμοποιώ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μέχρι τώρα, σε σύγκριση με άλλες αδιάβροχες μάσκαρες που έχω δοκιμάσει, αυτή είναι η καλύτερη.
'Εχω προσέξει ότι το πρόβλημα με τις περισσότερες αδιάβροχες μάσκαρα είναι ότι πολλές φορές κολλάνε τις φλεφαρίδες μεταξύ τους και το αποτέλεσμα είναι πολύ ψεύτικο. Το καλό με αυτή την μάσκαρα είναι ότι προσφέρει σχεδόν φυσικό όγκο και αποτέλεσμα χωρίς να βαραίνει πολύ τις βλεφαρίδες. Γενικά είναι μια μάσκαρα που χρησιμοποιώ αρκετά συχνά και θα την συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε όποια θέλει να αυξήσει τον όγκο στις βλεφαρίδες της χωρίς μουτζουρώματα.

Γενική βαθμολογία: 5/5


6.) Arcancil teal liquid eyeliner. To τιρκουάζ είναι η αδυναμία μου το καλοκαίρι οπότε απόφασισα χωρίς δευτερή σκέψη να το εντάξω στο νεσεσέρ μου λόγω χρώματος περισσότερο.
Η τιμή του είναι γύρω στα 12 ευρώ και βρίσκεται διάθεσιμο στα stand της arcancil σε φαρμακεία και καταστήματα καλλυντικών.
Η φορμούλα γενικά είναι πολύ καλή αν αναλογιστώ ότι στεγνώνει σχετικά γρήγορα και μένει σταθερό χωρίς να μουτζουρώνει αλλά δηστυχώς το χρώμα παρόλο που είναι super απο μόνο του, δεν δείχνει πολύ ωραίο πάνω μου :(. Tο έχω τεστάρει μόλις μία φορά και θα το δίνα ευχαρίστως σε κάποια αναγνώστρια του blog (θα ακολουθήσει διαγωνισμός σύντομα).

7.)W7 double act blush/bronzer. Το ρουζ/μπρόνζερ αυτό αποτελεί φθηνή παραλλαγή ρουζ/ μπρόνζερ της benefit και το πήρα από το ebay.co.uk  με μόνο 6 ευρώ.
Για τα λεφτά του είναι καλούτσικο αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστικα. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν διαγράφει και τόσο καλά στο δέρμα σε σύγκριση με άλλα παρόμοια  προϊόντα του είδους του (δες swatches σε σύγκριση με αυτό της karaja)  .
Το καλό του είναι ότι προσφέρει μια διακριτική γυαλάδα στο δέρμα που δεν βγάζει μάτι αλλά και παλί δεν είναι κάτι σπουδαίο.

Γενική βαθμολογία: 2.5/5
καλοκαιρινά καλλυντικά 2013




Κaraja waterpoof blusher/bronzer δείγμα





W7 double act blusher bronzer/ benefit dupe swatch






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...